Sunday, March 20, 2005

Going out for steamboat with aunt's family.

At first thinking of updating my shoot today, but just received a call from my aunt to join them for steamboat at 'Flame', Crystal Point. so i shall go take bath now, and shall update my journal only later lor. see you guys.

Here's the update:跟阿姨一家去了“火锅皇”吃打边炉,对,就是郑浩南开的那一间。鸳鸯汤底为姜片牛奶及猪骨汤。不错,蛮好吃的。RM138的套餐看起来不多,吃起来还真饱!唯一不好的是冷气房,结果每个人出来整身都是火锅味。阿姨的女婿阿斌刚从日本名古屋公干回来,因为我之前帮他从理大图书馆借了一些关于TPM的书,他送了一个名古屋象征物大象的手电链给我。他儿子(6岁)看见我很兴奋,一直喋喋不休的用福建话跟我讲他学校朋友的故事,这小大人。。。我把从Bukit Kayu Hitam买来的dark chocolate送了给他,苦苦的,不知他会喜欢吃吗。哦哦,到现在还很饱!

No comments: